[English]
Hello.
I'm Android Boy, the chief developer of Smart Tools co,. Thank you for your purchase.
Do you have a licensing trouble? I'm sorry to bother you.
Google is in charge of the licensing servers. When Google servers had temporary errors, some authentication trouble could occur. In most cases, it solved within 1-2 hours without any actions. Just open the app after a while.
If it is not solved, I guess that your device has something wrong. I tell you common instructions.
-----------------
1) When WI-FI has something wrong, this error can occur. Just restart your device! Otherwise, turn off WI-FI and turn on only 3G/4G.
2) Uninstall fully and reinstall the app from Google Play store. Google will verify and register your Google account again.
3) Remove/freeze AdBlock apps. They are blocking connections to Google servers.
4) Go your device Settings > Applications > Manage applications > Google Play Store, and click "clear data". It will delete Google Play update and your broken license data.
5) If you are using a different Gmail account than the one used at the time of the app purchase. Please log into the appropriate Gmail account before opening the app.
6) Check your sync with your Gmail. Go Settings > Accounts > Google, turn on the sync settings.
-----------------
If you cannot solve it, please let me know your Google account.
I'll verify whether your account had a successful order or not.
I hope you resolve it soon. Thank you.
Smart Tools co.
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com
[español]
Hola.
Soy Android Boy, el desarrollador en jefe de Smart Tools Co., Gracias por su compra.
¿Tiene algún inconveniente de licencia? Disculpe la molestia.
Google se encarga de los servidores de licencia.
Cuando los servidores de Google tienen algún problema temporal, pueden darse algunos fallos de autenticación.
En la mayoría de los casos, esto se resuelve en un par de horas sin necesidad de intervención.
Solo abra la app luego de un tiempo prudencial.
Si no se resuelve, puede haber algo mal con su dispositivo. Le comparto las posibles soluciones más comunes.
-----------------
1) Cuando algo va mal con el Wi-Fi, puede darse esta falla. ¡Sólo reinicie su dispositivo! Sino, apague el Wi-Fi y encienda sólo el 3G/4G.
2) Desinstale y reinstale la app nuevamente desde Google Play store.
Google verificará y corregirá el fallo de licencia.
3) Desinstale/Congele apps de bloqueo de anuncios. Estás bloquean las conexiones a los servidores de Google.
4) Accede a Configuración > Aplicaciones y notificaciones > Información de Apps > Google Play Store, y pulsa en "Borrar datos".
Se borrarán la actualización de Google Play y los datos corruptos de licencia.
5) Si está utilizando una cuenta de Gmail diferente a la usada al comprar la app, inicie sesión en la cuenta de Google correcta antes de abrir la app nuevamente.
6) Compruebe la sincronización con su cuenta de Google. Vaya a Configuración > Cuentas > Google, y active la sincronización.
-----------------
Si no se soluciona el problema, por favor mándeme su cuenta de Google por correo.
Comprobaré si su compra se efectuó o no exitosamente.
Espero se supere pronto el inconveniente. Gracias.
Smart Tools co.
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com
[日本語]
こんにちは。
私はAndroidボーイ、Smart Tools co.のチーフ開発者です。お買い上げいただき、誠にありがとうございます。
ライセンスの問題がありますか?
Googleは、ライセンスサーバを担っていますので、Googleサーバに一時的なエラーがある場合、ライセンスの問題が発生する可能性があります。多くの場合、何もしなくても1〜2時間内に解決されますので、しばらくしてからアプリを開いてください。 :)
また下記に一般的な解決手順を示しますので、それに従ってください。
-----------------
1)Wi-Fiにエラーが発生した場合、この問題が発生する可能性があります。お使いのスマートフォンを再起動してください。又はWi-Fiをオフにして3G/4Gをオンにします。
2) 一旦アンインストールした後、Google Playストアから再度インストールし直して下さい。Googleサーバが認証を行なうので、再度Gmailアカウントを登録します。
3) AdBlockをアプリを削除します。彼らは、Googleの接続をブロックします。
4)お使いのスマートフォンで、設定 > アプリ(アプリの管理) > Google Playストア を選択し、"データを削除"をクリックしてください。Google Playの更新データ及びライセンスデータが削除されますので、その後再度実行してください。
5)Gmailの同期を確認してください。お使いのスマートフォンで、設定 > アカウント > Google を選択し、同期設定をオンにします。
-----------------
それでもなお解決できないときや、自分自身で解決出来ない場合には、ご注文番号(17桁)をメールでお知らせください。当方で、ご注文が正常に課金されたかどうかを確認します。
よろしく お願いします。
Smart Tools co.
minkyuリュ
androidboy1@gmail.com
[Deutsch]
Hallo.
Ich bin Android Boy, der Chef-Entwickler von Smart Tools co,. Danke für deinen Einkauf.
Hast du Lizenz-Probleme? Es tut mir leid, dich stören zu müssen.
Google ist für die Lizenzserver verantwortlich. Wenn Google-Server vorübergehende Fehler hatten, könnten einige Authentifizierungsprobleme auftreten.
In den meisten Fällen ist es innerhalb von 1-2 Stunden ohne Aktionen gelöst. Öffne die App einfach nach einer Weile.
Wenn es nicht gelöst ist, denke ich, dass dein Gerät etwas falsch macht. Hier sind einige allgemeine Anweisungen.
-----------------
1) Wenn WLAN etwas falsch hat, kann dieser Fehler auftreten. Starte einfach dein Gerät neu! Schalte andernfalls das WLAN aus und nur 3G / 4G an.
2) Deinstalliere die App vollständig vom Google Play Store und installiere sie von dort aus auch wieder. Google wird dein Google-Konto erneut überprüfen und registrieren.
3) AdBlock Apps entfernen / einfrieren. Sie blockieren Verbindungen zu Google-Servern.
4) Gehe zu deinem Gerät Einstellungen> Anwendungen> Anwendungen verwalten> Google Play Store, und klicke auf "Daten löschen". Das Google Play-Update und deine fehlerhaften Lizenzdaten werden gelöscht.
5) Wenn du ein anderes Gmail-Konto verwendest als das, das zum Zeitpunkt des App-Kaufs verwendet wurde: Bitte melden dich vor dem Öffnen der App bei dem entsprechenden Google Mail-Konto an.
6) Überprüfe bitte die Synchronisierung mit Google Mail. Gehe zu Einstellungen> Konten> Google, schalten die Synchronisierungseinstellungen ein.
-----------------
Wenn du es nicht lösen kannst, lass mich bitte deinen Google-Account wissen.
Ich werde überprüfen, ob dein Konto eine erfolgreiche Bestellung hatte oder nicht.
Ich hoffe, du löst es bald. Danke.
Smart Tools co.
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com
[português]
Olá.
Eu sou o Android Boy, chefe de desenvolvimento do Smart Tools co., Obrigado pela sua compra.
Tem algum problema no licenciamento?
Quando existem erros temporários nos servidores Google, isso pode acontecer. Em muitos casos, pode ser resolvido em 30 minutos sem tomar qualquer ação. Apenas abra a aplicação paga passado algum tempo. :)
Visto que o Google é responsável pelo servidor de licenciamento, eu apenas posso dizer as instruções regulares. Por favor siga-as.
-----------------
1) Quando a sua ligação WI-FI tem algum problema, o erro pode ocorrer. Apenas reinicie o seu telemóvel! Caso contrário, desligue o WI-FI e ligue apenas o 3G/4G.
2) Desinstale ou reinstale a aplicação do Google Play. O servidor Google irá verificar e registar o seu ID Gmail de novo.
3) Remover Aplicativos AdBlock. Eles estão bloqueando as conexões do Google.
4) Vá até Definições > Aplicações > Gerir Aplicações > Google Play Store, e clique em "limpar dados". Isso irá apagar o update do Google Play e os dados fragmentados da licença. Depois disso, tente de novo.
5) Finalmente, pode instalar a aplicação no seu telefone pelo seu PC. Desinstale e reinstale a aplicação pelo website.
-----------------
Se não conseguir resolver os problemas sozinho, envie-me um e-mail com o número da encomenda. Eu irei verificar o que se passou com a sua encomenda e verificar se foi corretamente cobrada ou não.
Espero que resolva logo. Obrigado.
Smart Tools co.
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com
[русский]
Привет.
Я Android Boy, главный разработчик Smart Tools co. Спасибо за покупку.
У вас проблемы с лицензированием? Извините за беспокойство.
Google отвечает за лицензирование серверов. Когда серверы Google имеют временные ошибки, могут возникнуть проблемы с аутентификацией. В большинстве случаев это решается в течение 1-2 часов без каких-либо действий. Просто откройте приложение через некоторое время.
Если это не помогло, я предполагаю, что с вашим устройством какие то проблемы. Я сообщаю вам общие инструкции.
-----------------
1) Если отсутствует соединение с WI-FI, то могут возникнуть эти проблемы. Просто перезагрузите ваше устройство! В противном случае выключите WI-FI и включите только 3G/4G.
2) Полностью удалите приложение и установите его заново из магазина Google Play. Google подтвердит и зарегистрирует вашу учетную запись снова.
3) Удалите / Отключите приложения AdBlock. Они могут блокировать соединения с серверами Google.
4) Перейдите в Настройки вашего устройства> Приложения> Управление приложениями> Google Play Store и нажмите «очистить данные». Это удалит обновления Google Play и данные вашей поврежденной лицензии.
5) Если вы используете учетную запись Gmail, отличную от той, которая использовалась во время покупки приложения. Пожалуйста, войдите в соответствующую учетную запись Gmail перед открытием приложения.
6) Проверьте свою синхронизацию с Gmail. Зайдите в Настройки> Аккаунты> Google, включите настройки синхронизации.
-----------------
Если вы не можете решить эту проблему, сообщите мне ваш аккаунт Google.
Я проверю, был ли в вашем аккаунте подтвержденный заказ или нет.
Я надеюсь, что вы решите это в ближайшее время.
Компания Smart Tools
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com
[français]
Bonjour.
Je suis Android Boy, le développeur en chef de Smart Tools co. Nous vous remercions de votre achat.
Avez-vous un problème de licence?
Parce que Google est en charge du serveur de licences, quand il ya des erreurs temporaires dans le serveur Google, cela peut arriver. Dans de nombreux cas, le problème a été résolu dans les 1-2 heures suivantes sans aucune action.
Il suffit d'ouvrir mon application après un certain temps. :)
Je peux vous dire les instructions normales. S'il vous plaît de les suivre.
-----------------
1) Lorsque votre WI-FI a une erreur, ce problème peut se produire. Redémarrez simplement votre téléphone! Dans le cas contraire, éteignez WI-FI et mettez seulement 3G/4G.
2) Désinstallez et réinstallez-le sur Google Play. Google serveur va vérifier et enregistrer votre ID Gmail.
3) Retirer applications AdBlock. Ils bloquent les connexions Google.
4) Allez dans les paramètres de votre téléphone : Paramètres> Applications> Gérer les applications> Store Google Play, puis cliquez sur "Effacer les données". Il va supprimer les mises à jour de Google Play et vos données de licence brisés. Après cela, essayez à nouveau.
5) Vérifiez votre synchronisation avec votre compte Gmail. Allez dans les paramètres de votre téléphone : Paramètres> Comptes et synchro> Google, activez les paramètres de synchronisation.
-----------------
Si vous ne pouvez pas résoudre le problème par vous-même, envoyez moi, s'il vous plaît, un courriel avec votre numéro de commande. Je vais vérifier si votre commande a été chargé avec succès ou non.
J'espère que vous le résolvez bientôt. Je vous remercie.
Smart Tools co.
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com
[italiano]
Ciao,
Sono Android Boy, sviluppatore e capo della Smart Tools co. Grazie del vostro acquisto.
Avete riscontrato un problema con la licenza?
Ciò può accadere perchè è Google stessa ad essere responsabile del funzionamento del server legato alle licenze e quindi quando si presentano errori temporanei su questo server di Google, l'utente che in quel momento sta attivando una licenza, può trovarsi di fronte a questo tipo di problema. Nella maggior parte dei casi una situazione del genere viene risolta entro 1-2 ore senza alcun tipo di intervento. Quindi basta riaprire la mia applicazione dopo un po' :)
Di seguito vi elenco delle istruzioni per risolvere la maggior parte di quei problemi legati alle licenze. Nei casi in cui l'attesa non sia stata sufficiente, si prega di seguirle:
-----------------
1) Può accadere che si verifichi un errore sul WI-FI. Basta, in questo cosa, riavviare il telefono! In caso contrario, disattivare il WI-FI ed attivare solo la connessione 3G/4G.
2) Disinstallare e reinstallare l'applicazione da Google Play. Google server verificherà e registrerà nuovamente la vostra ID di Gmail.
3) Rimuovere applicazioni AdBlock. Essi stanno bloccando le connessioni di Google.
4) Andare su le impostazioni del telefono > Applicazioni > Gestione applicazioni > Play Store di Google e fare clic su "Elimina i dati". In questo modo saranno eliminati l'aggiornamento di Google Play ed i dati delle licenze incomplete. Dopo questa operazione, provare di nuovo.
5) Controllare la sincronizzazione con Gmail. Andare su le impostazioni del telefono > Account e sincronizzazione > Google, attivare le impostazioni di sincronizzazione.
-----------------
Se non è possibile risolvere autonomamente il problema verificatosi, si prega di inviare una e-mail indirizzata a me con il vostro numero d'ordine. Verificherò, inoltre, se il vostro ordine è stato addebitato correttamente o meno.
Spero che lo risolvi presto. Grazie.
Smart Tools co.
minkyu Ryoo
androidboy1@gmail.com